برای داشتن پوست سالم و سرحال چه کارهایی باید بکنیم؟

این سوالی است که افراد بارها از خود می پرسند،اما اینکه چه باید بکنیم ؟و چه مواد غذایی مصرف کنیم ؟ چه نوع کرم و ضد آفتاب استفاده کنیم؟آیا باید در استفاده از آنها مداومت داشته باشیم؟از ماسک های داخل بازار استفاده نماییم؟

آیا ماسک های طبیعی تاثیرات بهتر نسبت به انواع تجاری آن دارند؟

در بیشتر مقالاتی که در مورد مراقبت و نگهداری از پوست وجود دارد ،به فرد توصیه میشود به صورت مداوم از ضد آفتاب استفاده کند زیرا اثرات زیان بار اشعه های آفتاب در پیری زودرس و چروک پوست ،زیاد است.

بیشتر افراد در طول روز مدتی را زیر نور مستقیم خورشید قرار دارند،عدم استفاده از کرم های ضد آفتاب قطعا باعث ایجاد مشکل برای پوست فرد خواهد شد.

حتی در مورد روزهای ابری هم استفاده از این گونه کرم های مراقبتی توصیه شده است،قسمت هایی از بدن مثل صورت و دست ها که بیشتر در معرض نور خورشید هستند باید حتما مراقبت شوند.خوشبختانه کرم ضد آفتاب در اکثر داروخانه ها و گاه های آرایشی بهداشتی یافت میشود.

دوری کردن از نور مستقیم خورشید ،یکی از اصلی ترین اصولی است که باید راجع به مراقبت از پوست خود بدانید،با این حال افراد به دلایل مختلف ممکن است در ساعات مشخص از روز زیر نور خورشید باشند،استفاده از کرم های ضدآفتاب به پوست در مقابله با اشعه های مضر آفتاب کمک میکند ،این گونه می توان به جنگ پیری زودرس و چروکیدگی پوست رفت.

اگر دوست دارید پوستی شفاف و سالم داشته باشید علاوه بر مراقبت هایی که خود فرد انجام میدهد ،مراکز پوست و مو در تهران با روش های روز دنیا ،حس لذت بخش داشتن پوست سالم را به شما هدیه میدهند.

آیا با روش پی آر پی آشنا هستید؟؟


مرکز لیزر مو های زائد هانا پوست ,استفاده ,آفتاب ,خورشید ,مراقبت ,افراد ,داشتن پوست ,پوست سالم ,پیری زودرس ,مستقیم خورشید ,آفتاب استفاده منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

اخلاق sevil_alroom@ آ هفت دانلود | دانلود فیلم دانلود سریال دانلود آهنگ كلاسيك هاي رويايي دانلود پاورپوینت فروشگاه اینترنتی دیجی کالا دیبا دانلود|دانلود فیلم و سریال جدید