داشتن پوستی سالم و شاداب برای هر فردی که به آراستگی و سلامت پوست و ظاهر خود اهمیت میدهند ارزش فراوانی دارد.پوست برای سالم ماندن نیاز به مراقبت های مستمر مانند انواع کرم های مراقبتی،مواد طبیعی مفید در زمینه ی نگهداری پوست سالم،از مواد طبیعی مواردی مانند ماسک های مخلوط خیار و گلاب و یا استفاده از شکر و ،که به تنفس و باز شدن منافذ پوستی کمک میکنند. 

عوامل موثر در ایجاد جوش صورت

مطلب آموزشی 2

اصولا پیدایش جوش ناشی از افزایش ترشح غدد چربی و تجمع میک در غده های چربی کنار مو است، بنابراین رعایت نکات بهداشتی می توان نقش مؤثری در کاهش و بهبود آن داشته باشد.

 نوع غذا

مصرف مواد قندی مثل ماکارونی، نان، برنج، شیرینی و شکلات و همچنین مصرف غذاهایی مانند: پسته، بادام، فندق، گردو و نارگیل به علت افزایش چربی موجب تشدید آکنه میشود.

 مشکلات و ناراحتیهای عصبی و روحی

در پی فشارهای عصبی و کم خوابی، صورت، شادابی و طراوت خود را از دست میدهد و جریان خود و دفاع پوست کمتر می شود و زمینه برای رشد جوش فراهم می آید و بر تعداد جوشها به سرعت افزوده می شود.

 مصرف برخی از داروها

از جمله ی این داروها می توان به های ضد بارداری اشاره کرد. علاوه بر های ضد بارداری، مصرف مکرر و بیش از اندازه ی کرم های چرب، پماد بتامتازون، فلوسینولون و تریامسینولون می تواند موجب پیدایش و تشدید جوش (آکنه) شود.

درمان جوش غرور (آکنه)

١. با توجه به این که علت اصلی به وجود آمدن جوش های صورت، ترشح بیش از حد غدد چربی است، بنابراین اساس درمان، تمیز نگه داشتن پوست است. برای این کار لازم است روزانه دو بار صورت خود را با صابون های طبیخواهید کرد. مثلا در هنگامی که با فردی مواجه شدید که رفتار یا سخ موجب ناراحتی شما گردید، کافی است به این علامت نگاه کنید تا آرامش وجود شما باز گردد

مرکز لیزر در شرق تهران ،برای کسانی که به داشتن پوستی سالم میاندیشند.


مرکز لیزر مو های زائد هانا پوست ,چربی ,مرکز ,لیزر ,آکنه ,مصرف ,مرکز لیزر ,است، بنابراین ,پوستی سالم ,داشتن پوستی منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

موزیکی ها دنیای تکنولوژی ودانش آریا noavaranfile فرهنگ سازی اتاق برنامه نویسی من لوازم آرایشی و بهداشتی و بررسی برندها واردات و فروش سگ چاوچاو اصیل دلنوشته‌های علی زمانی دانلود فایل های کمیاب