برنامه نویسی آن‌قدر مهم است که هر روز روش‌‌های جدیدی برای آموزش دادن آن به افراد مختلف مخصوصا کودکان پیدا می‌شود. قبلا اسباب بازی‌های مختلفی برای کودکان ساخته می‌شد که به وسیله‌ی آن‌ها می‌توان برنامه‌ نویسی یاد گرفت و امروز هم در روشی جدید به وسیله خوراکی می‌توان به کودکان برنامه نویسی یاد داد.

این خوراکی که «پاکی» (Pokey) نام دارد، یک میان‌ وعده‌ی مشهور ژاپنی است کسب درامد از برنامه نویسی که در اکثر کشورها هم در طعم‌های مختلف پیدا می‌شود. حتی پاکی‌ها مدل‌های مختلفی دارند که برای مردان و ن و حتی کودکان هستند و برای کارهای آموزشی به کار می‌روند.

pocky.0

شرکت ژاپنی Glico که پاکی‌ تولید می‌کند مدل جدیدی از آن ساخته که Glicode نام دارد و به وسیله‌ی آن‌ها می‌توان به کودکان برنامه‌‌ نویسی یاد داد. کودکان با درکنار هم قرار دادن این پاکی‌ها می‌توانند با برنامه نویسی آشنا شوند و آن‌ها را به فرمان‌های دیجیتالی تبدیل کنند. البته این شرکت یک نوع بیسکویت و شکلات مغز هم تولید کرده که با در کنار هم قرار دادن آن‌ها می‌توان به کودکان برنامه‌ نویسی یاد داد.

pocky2.0

آموزش برنامه نویسی با این خوراکی‌ها بسیار آسان است و روش‌های بامزه و جالبی را پیش روی کودکان قرار می‌دهند. البته اپلیکیشن مخصوص این خوراکی‌ها که نتیجه‌ی کارهای برنامه نویسی شده را نشان می‌دهد، تنها برای اندروید عرضه شده است.

خوراکی پاکی از این نظر که برای بسیاری از مردم حس نوستالیژی دارد، کسب درامد از برنامه نویسی هیجان‌انگیز است و به همین دلیل نام شناخته شده‌ای است.

 

منبع: دیجی کالا مگ


زنبیل نویسی ,کودکان ,برنامه ,خوراکی ,آن‌ها ,می‌توان ,برنامه نویسی ,آن‌ها می‌توان ,برنامه‌ نویسی ,کودکان برنامه‌ ,قرار دادن ,کودکان برنامه‌ نویسی منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

پورتال و سایت تفریحی خبری ایرانیان پارس گیک , اموزش برنامه نویسی ، ترفند های رایانه اطلاعات تخصصی صنعت ساختمان خرید اینترنتی ایران تجارت ایران پاتر | هری پاتر و دنیای جادویی هاگوارتز دیجی مطا گیردادنی ستاد برگزاری نماز جمعه مرند