به نقل از هیواتک ارور Unfortunately App has Stopped یا خطای متوقف شدن برنامه ها در اندروید را با روش های زیر می توان حل کرد :
1- پاک کردن کش و دیتا برنامه : برای پاک کردن کش و دیتای همه برنامه ها به صورت یک جا مسیر Settings » Storage » Cached data را در گوشی خود طی کنید . همچنین برای پاک کردن کش و دیتا یک برنامه خاص مسیر Settings » Apps » All » انتخاب برنامه مورد نظر » Clear Cache and Data را در گوشی خود دنبال کنید . همچنین می توانید از برنامه هایی مثل Clean Master برای این کار استفاده نمایید .
2- آپدیت برنامه در صورتی که آپدیت جدید آن برنامه موجود است : ارور Unfortunately App has Stopped گاهی به دلیل آپدیت نبودن برنامه اتفاق می افتد . برای این کار مراحل زیر را دنبال کنید : Google Play Store را باز کنید و وارد منو شوید . وارد قسمت Find my apps شده و در صورتی که آپدیت جدید برنامه در دسترس است آن را آپدیت کنید .
3- برنامه را حذف و مجددا نصب کنید : یکی دیگر از راه هایی که برای حل مشکل متوقف شدن برنامه های اندروید وجود دارد این است که برنامه مورد نظر را به طور کلی حذف کرده و مجددا نصب نمایید .
4- استفاده از حالت ریکاوری برای پاک کردن کش : ابتدا گوشی خود را خاموش کنید و آن را به حالت Recovery mode ببرید . برای این کار دکمه های Volume بالا و پاور را به صورت همزمان نگه دارید . ( البته بستگی به مدل گوشی دارد ، برای بعضی از مدل ها ، برای رفتن به حالت ریکاوری مد باید دکمه های Volume بالا و Volume پایین و پاور را به صورت همزمان فشار دهید . ) بعد از رفتن به حالت ریکاوری مد گزینه های زیادی ظاهر می شود . برای حرکت در بین گزینه ها از کلیدهای Volume بالا و پایین و برای انتخاب یک گزینه از دکمه Power استفاده کنید . ) گزینه Wipe Cache Patition را انتخاب کنید . به این ترتیب پاک شدن کش گوشی شما آغاز می شود .بعد از کامل شدن مرحله قبل یک پیغام ظاهر می شود . حال گزینه reboot system را انتخاب کنید و منتظر بمانید تا گوشی تان reboot شود . به این ترتیب کش گوشی شما پاک می شود . البته این کار ممکن است باعث پاک شدن دیتا ذخیره شده برنامه مثل دیتا بازی و . شود .
5- روش آخر برای حل این مشکل ریست فکتوری و بازگرداندن گوشی به حالت تنظیمات کارخانه است . البته حتما از قبل از اطلاعات گوشی خود بکاپ تهیه کنید . لینک زیر را ببینید :

 

www.heyvatech.com/web/articles/view/334/متوقف-شدن-برنامه-ها-در-اندروید.html

 


سیمابین برنامه ,گوشی ,آپدیت ,حالت ,گزینه ,اندروید ,حالت ریکاوری ,volume بالا ,صورت همزمان ,انتخاب کنید ,آپدیت جدید منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

دانستنی های مهم در ساخت سمعک شرکت روی پوشان قزوین نرگس کلیپ بانک لینک های دانلود فیلم ، دانلود سریال و دانلود آهنگ میباشد. بای شیا کافه فایل دلنوشته های هلیا drmilani دانستنی ها